Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
291 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Dzień dobry, klientka zamówiła w moim sklepie buty. Po jakimś czasie napisala z prośbą o wymianę na inny model. Odpisalam, ze jezeli nie przekroczyła 14 dni od otrzymania przesylki, ma prawo do wymiany towaru bądź zwrotu, w przypadku gdyby interesujący ją model byl niedostępny.  Nie dostałam odpowiedzi na tę wiadomość. Po kilku dniach dostalam natomiast paczkę z zakupionymi butami i formularz zwrotu. Sprawdziłam daty i okazalo się,  że mail z chęcią wymiany wysłany został 16 dni po otrzymaniu przesyłki przez klientkę. Czy jestem zobowiązana przyjąć taki zwrot?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Nie, jeżeli zgłoszenie chęci zwrotu nastąpiło później, niż po 14 dniach po otrzymaniu przesyłki, nie muszą Pani przyjmować takiego zwrotu.

Pozdrawiamy,

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...