Zakładamy, że zwrot nie jest dokonywany w ramach reklamacji (tutaj bowiem nie ma znaczenia, gdzie został dokonany zakup).
Przechodząc do odpowiedzi - tutaj należy wyróżnić dwie sytuacje:
Zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego sprzedawcy – zapisanie w regulaminie braku takiej możliwości będzie klauzulą niedozwoloną.
Szerokie umówienie na naszym blogu: http://klauzuleniedozwolone.pl/raport-klauzulowy-24-nowe-klauzule-niedozwolone-w-lipcu-2015-r/
2. Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym sprzedawcy – prawo konsumenckie nie nadaje konsumentowi takiego uprawnienia – taki zwrot może być dokonany jedynie w wyniku dobrej woli sprzedawcy, jeżeli udostępni taką możliwość klientom.
396 pytań
402 odpowiedzi
68 komentarzy
1.4k sprzedawców