Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
417 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Klient zareklamował produkt, ale reklamacja jest niezasadna. Klient chce zwrotu produktu, ale nie chce zapłacić za przesyłkę. Kto powinien ponieść ten koszt ?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Jeżeli klient jest konsumentem, to niestety sprzedawca ponosi koszty przesyłki, niezależnie od tego czy reklamacja została uznana. W przypadku firm mogą Państwo uzależniać poniesienie tych kosztów od zasadności reklamacji.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...