Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
Logowanie
Zapamiętaj
Rejestracja
Pytania
Gorące
Tagi
Kategorie
Zadaj pytanie
Rejestracja
Zadaj pytanie
Kto ponosi koszt przesyłki w przypadku nieuznane reklamacji
0
głosów
417
wizyt
pytanie zadane
15 kwietnia 2020
w
Reklamacja towaru
przez użytkownika
niezalogowany
Klient zareklamował produkt, ale reklamacja jest niezasadna. Klient chce zwrotu produktu, ale nie chce zapłacić za przesyłkę. Kto powinien ponieść ten koszt ?
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby odpowiedzieć na to pytanie.
1
odpowiedź
0
głosów
odpowiedź
16 kwietnia 2020
przez użytkownika
Prawnik
Ekspert Prokonsumencki.pl
(
26.7k
)
Dzień dobry,
Jeżeli klient jest konsumentem, to niestety sprzedawca ponosi koszty przesyłki, niezależnie od tego czy reklamacja została uznana. W przypadku firm mogą Państwo uzależniać poniesienie tych kosztów od zasadności reklamacji.
Pozdrawiamy
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
396
pytań
402
odpowiedzi
68
komentarzy
1.4k
sprzedawców
Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.
Kategorie
Kategorie
Klauzule niedozwolone
(7)
Ustawa konsumencka
(23)
Regulamin sklepu
(20)
Reklamacja towaru
(97)
Zwrot towaru
(173)
Dane osobowe
(15)
Promocje, konkursy
(2)
Dropshipping
(3)
Sprzedaż na Allegro
(9)
Inne
(47)
Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
...