Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
375 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Klient zakupił kosiarkę elektryczną i skorzystał z prawa zwrotu przy zakupie na odległość. Niestety zwrócił kosiarkę bez opakowania, sprzęt jest bez śladów użytkowania. Ciężko będzie ją teraz sprzedać. Czy można obniżyć kwotę zwrotu dla klienta, tak aby można było obniżyć cenę produktu ?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

niestety w przypadku zwrotu konsumenckiego nie można obniżyć zwracanej ceny ze względu na brak lub uszkodzenie opakowania. Zdajemy sobie sprawę z tego, że brak opakowania w praktyce obniża, często znacznie, wartość produktu, natomiast jest to wiążąca interpretacja organów regulacyjnych i inne postępowanie mogłoby narazić Państwa na kary. Zalecamy zatem, aby w takim przypadku zwrócili Państwo klientowi całą zapłaconą cenę.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...