Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
469 wizyt
w Inne przez użytkownika
Dzień dobry,

mam następujący problem z klientem. Prowadzę sklep ze stolarką. Dla klienta zostały wykonane drzwi na zamówienie. Klient pomimo wpłaty zaliczki nie odebrał drzwi i został wezwany pisemnie, po czym sądownie. Ostatecznie zapłacił za produkt za pośrednictwem komornika. Aktualnie minęło około pół roku od ostatniej raty komorniczej i klient nadal nie odebrał towaru. Jest to spory przedmiot, który zajmuje sklepową przestrzeń. Łącznie czeka na odbiór już w naszym biurze blisko 3 lata... W jaki sposób wezwać klienta do odbioru? Czy mogę naliczyć koszt magazynowania, jakiego rzędu ? Czy towar po jakimś przejdzie w moje posiadanie? Z góry dziękuję.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

w takim przypadku rzeczywiście można naliczać koszty magazynowania w wysokości rzeczywiście poniesionej - wymaga to więc wykazania, że rzeczywiście poniósł Pan taki koszty. Jeżeli chodzi o dodatkowe sposoby postępowania w takiej sytuacji, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem, w którym omawiamy szczegółowo tę kwestię:

https://prokonsumencki.pl/reklamacja-towaru-2/klient-nie-odbiera-zamowiony-lub-reklamowany-towar-i-co-dalej-jak-prawidlowo-powinien-zachowac-sie-sprzedawca-w-sytuacji-porzucenia-towaru-przez-kupujacego/

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...