Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
274 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Dzień dobry, klient zakupił specjalistyczny towar elektroniczny w moim sklepie. Wysłał go mój pracownik tego samego dnia. Kolejnego dnia zorientował się, że paragon leży pod biurkiem i nie został włożony do paczki, która już dotarła do klienta. Kolejnego dnia skonsultował się z klientem telefonicznie i przesłał paragon w wiadomości mms ( data na paragonie zgodna z dniem i godziną  złożenia zamówienia przez klienta). Wymienił jeszcze klika takich telefonów z klientem i nie było problemu. Nagle po 3 tygodniach Klient zwraca sprzęt bez słowa wyjaśnienia, z tekstem, że on czekał na paragon (oczywiście, nie raczył do nas napisać maila, smsa, wykonać telefonu z informacją o chęci dokonania zwrotu) a naszym obowiązkiem jest uznać taki zwrot. Co w takiej sytuacji ? Musimy uznać taki zwrot ?  Klient jest wulgarny, niemiły i mamy podejrzenie, że poużywał sprzętu i chce nas naciągnąć.  Bardzo proszę o pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

brak paragonu nie jest podstawą do zwrotu towaru, jeżeli minęło 14 dni od odbioru. Należałoby odesłać klientowi sprzęt razem z paragonem albo poinformować że może go od Państwa odebrać samodzielnie.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...