Dzień dobry, klient zakupił specjalistyczny towar elektroniczny w moim sklepie. Wysłał go mój pracownik tego samego dnia. Kolejnego dnia zorientował się, że paragon leży pod biurkiem i nie został włożony do paczki, która już dotarła do klienta. Kolejnego dnia skonsultował się z klientem telefonicznie i przesłał paragon w wiadomości mms ( data na paragonie zgodna z dniem i godziną złożenia zamówienia przez klienta). Wymienił jeszcze klika takich telefonów z klientem i nie było problemu. Nagle po 3 tygodniach Klient zwraca sprzęt bez słowa wyjaśnienia, z tekstem, że on czekał na paragon (oczywiście, nie raczył do nas napisać maila, smsa, wykonać telefonu z informacją o chęci dokonania zwrotu) a naszym obowiązkiem jest uznać taki zwrot. Co w takiej sytuacji ? Musimy uznać taki zwrot ? Klient jest wulgarny, niemiły i mamy podejrzenie, że poużywał sprzętu i chce nas naciągnąć. Bardzo proszę o pomoc.