Pobierz wzory pism dla sprzedawcy
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
4 wizyt
temu w Zwrot towaru przez użytkownika
Klientka złożyła zamówienie w sklepie i opłaciła je z góry 26.10., następnego dnia paczka została nadana w paczkomacie, po czym wróciła do mnie 15.11. jako nie odebrana przez klientkę. Klientka nie zgłosiła w żaden sposób chęci odstąpienia od umowy, po prostu nie odebrała paczki. Czy mam dokonać zwrotu wpłaconej kwoty za zamówienie z potrąceniem kosztów przesyłki zwrotnej? Czy jeśli klientka stwierdzi, że jednak chciałaby odebrać paczkę, mam ją dodatkowo dwukrotnie obciążyć za dostawę (przesyłka zwrotna i ponowna wysyłka)?

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

402 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.7k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Kliknij tutaj i kup wzory pism dla Sprzedawcy przygotowane przez prawników

...