Pobierz wzory pism dla sprzedawcy
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
4 wizyt
temu w Zwrot towaru przez użytkownika
Klient nie odebrał przesyłki paczkomatowej opłaconej z góry. Koszt przesyłki do klienta wynosił 9,99, zwrot natomiast był bezkosztowy. Klient zażądał ponownego wysłania towaru, jednak został poproszony o dopłatę w wysokości 9,99 czyli kosztów ponownej wysyłki. Klient zrezygnowal z zakupu i odstąpił od umowy. W takim wypadku powinien zwrócić koszt towaru + koszt wysyłki, czy tylko zwrot sam za towar?

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

402 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.7k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Kliknij tutaj i kup wzory pism dla Sprzedawcy przygotowane przez prawników

...