Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
Logowanie
Zapamiętaj
Rejestracja
Pytania
Gorące
Tagi
Kategorie
Zadaj pytanie
Rejestracja
Zadaj pytanie
W jaki sposób powinna wyglądać odpowiedź na reklamację towaru, który jest uszkodzony mechanicznie
0
głosów
340
wizyt
pytanie zadane
28 czerwca 2016
w
Reklamacja towaru
przez użytkownika
niezalogowany
Klient sprawdził towar po dwóch tygodniach od otrzymania paczki i nie zgłosił faktu uszkodzenia w firmie kurierskiej
reklamacja-towaru
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby odpowiedzieć na to pytanie.
1
odpowiedź
0
głosów
odpowiedź
28 czerwca 2016
przez użytkownika
Dawid
Ekspert Prokonsumencki.pl
(
12.7k
)
Odpowiedź znajdzie Pan/Pani tutaj:
https://prokonsumencki.pl/blog/uszkodzenie-przesylki-podczas-transportu/
oraz nasz webinar
https://prokonsumencki.pl/blog/webinar-czy-sprzedawca-odpowiada-za-uszkodzenie-przesylki/
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
396
pytań
402
odpowiedzi
68
komentarzy
1.4k
sprzedawców
Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.
Kategorie
Kategorie
Klauzule niedozwolone
(7)
Ustawa konsumencka
(23)
Regulamin sklepu
(20)
Reklamacja towaru
(97)
Zwrot towaru
(173)
Dane osobowe
(15)
Promocje, konkursy
(2)
Dropshipping
(3)
Sprzedaż na Allegro
(9)
Inne
(47)
Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
...