Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
+2 głosów
785 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam , przydarzyła mi się następująca sytuacja , klient zamówił zlewozmywak za pobraniem  ( kolor orzech ) i taki mu wysłaliśmy , przy odbiorze rozpakował i stwierdził że ten kolor to nie orzech i mu się nie podoba i nie przyjął towaru , został zwrócony z powrotem na mój koszt , poniosłem koszt wysyłki w obie strony , czy mogę żądać zwrotu kosztów zwrotnej wysyłki ? dodam iż zlewozmywak nadal formalnie jest klienta , nie wystawiliśmy korekty by go przyjąć z powrotem .

proszę o pomoc gdyż jest to coraz częstszy przypadek i ponosimy za to coraz większe koszty ,zamiast zarabiać to tracimy dochód.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (13.8k)
 
Najlepsza
Dzień dobry,

Proszę dopytać klienta, czy to nie przyjęcie towaru należy traktować jako reklamację, czy odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. W pierwszym wypadku należy przeprowadzić normalną procedurę reklamacyjną (jej koszty ponosi sprzedawca). W drugim jak najbardziej można się domagać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej.

Pozdrawiam,

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...