Kwestia ta zależy od tego, kto w regulaminie sklepu występuje jako sprzedawca. Jeśli prowadzicie Państwo sprzedaż w klasycznym modelu dropshippingu - a więc Państwo jesteście pośrednikiem, sprzedawcą natomiast jest hurtownia - zwroty oraz reklamacje powinny być kierowane bezpośrednio do hurtowni. Koszty zwrotu towaru przy odstapieniu od umowy ponosi konsument (otrzymuje jednak zwrot kosztów dostawy w pierwszą stronę), koszty przesyłki w obydwie strony w ramach reklamacji natomiast ponosi hurtownia (sprzedawca).
Jeśli w regulaminie sklepu jednak to Państwo, jako sklep internetowy, widniejecie jako sprzedawca - sytuacja wygląda analogicznie, jednak to Państwo ponosicie wtedy koszty reklamacji i to na Państwa adres konsument na swój koszt odsyła produkt (ewentualne natomiast dalsze skierowanie towaru do hurtowni nie powinno w żaden sposób obciążać konsumenta, poniewa zawiera on wtedy umowę z Państwem jako sprzedawcą, a hurtownia pozostaje jedynie Państwa dostawcą, z którym nie łaczą go żadne stosunki prawne).
Jeśli w Państwa regulaminie nie widnieje informacja, kto pełni rolę sprzedawcy, kluczowym bedzie, kto wystawia paragon/fakturę za sprzedawany towar. Podmiot je wystawiajacy będzie traktowany jako sprzedawca.