Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
+1 głos
216 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
W pewnym sklepie internetowym kupiłem czajnik, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy (telefonicznie poinformowano mnie, żebym wysłał SMS-a a w nim mój adres domowy i znak towarowy artykułu, a po otrzymaniu zapłacić mam gotówką – tak też zrobiłem). |Ale za kilka chwil po odjeździe kierowcy okazało się, że ten czajnik ma niesprawny gwizdek. I kilkanaście razy przez kilkanaście dni telefonowałem ze słowna reklamacją, wtedy obiecywano mi pojawienie się kogoś z firmy i załatwienie sprawy, Niestety ! Nikt się nie pojawił. I dalej: wysłałem im maila z opisem reklamacji i też nic. CO MAM DALEJ ROBIĆ ???

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Jeżeli reklamacja została złożona na podstawie niezgodności towaru z umową, to pozostaje odczekać 14 dni na ustosunkowanie się sprzedawcy. W razie dalszego braku kontaktu zachęcamy do skorzystania z pomocy rzecznika praw konsumentów – sprawę założy Pan również mailowo. Zachęcamy także do lektury: http://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-dni-na-ustosunkowanie-do-reklamacji-klienta-i-ani-dnia-wiecej/

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...