Dzień dobry,
Proszę o pomoc w kwestii zwrotu towaru – zestawu wkładek wilka w klasie C i B.
Opakowanie jest zamknięte plombą bezpieczeństwa , która jest jedynym gwarantem , tego , że wkładki są bezpieczne. Wewnątrz znajduje się karta kodowa , na podstawie , której klient może dorobić sobie dodatkowe klucze , tylko w autoryzowanym punkcie producenta Wilka. Stanowisko , producenta jest jednoznaczne , że po zerwaniu tej plomby , nie ma możliwości zwrotu towaru , ponieważ ktoś mógł dorobić sobie dodatkowe klucze lub skopiować kartę , producent(Wilka) odpowiedział , mi , że nie mam prawa odsprzedać tego towaru z zerwaną plombą. Zdaję sobie sprawę , że klientowi przysługuje prawo do odstapienia od umowy zawartej na odległość , ale w tym wypadku zwraca mi towar , który jest już bezwartościowy , co innego jeżeli plomba będzie nienaruszona. Wydaje mi się , że to klient powinien zmierzyć rozmiar wkładek i to on ponosi ryzyko w przypadku jego błędu , w efekcie jego błędu on musi za to zapłacić. Zdając sobie sprawę , że mogą wystąpić tego typu problemy , opracowałem dosyć obszerny opis produktu. Wiem, że nie jest to tylko mój problem , mają go również inne znane mi firmy , które handlują tym produktem.
Jeżeli jest to możliwe , proszę o przeanalizowanie problemu i podesłanie mi odpowiedzi jaka mógłbym odesłać klientowi. Klient odesłał mi ten towar w dniu wczorajszym.