Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
1.2k wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Dzień dobry. Zakupiłam przez internet 2 bilety na koncert 1go czerwca 2017r. System platformy Ticketbis, na której dokonałam zakupu, był tak skonstruowany, że nie miałam możliwości wyboru miejsc, jedynie daną trybunę. Inni sprzedawcy mają taką możliwość więc myślałam, że na którejś ze stron, które wypełniałam w końcu pojawi się taka możliwość. Po zakupie dostałam informację na e-mail, że bilety dostanę dopiero ok. 26 maja. Odpisałam, że w takim razie chcę zrezygnować, ponieważ jest to zbyt odległy czas i nie mam gwarancji, że będę mieć 2 miejsca siedzące obok siebie na wybranej przeze mnie trybunie. Ticketbis odpisało, że nie mam mozliwości zwrotu biletów elektronicznych (których defakto nie otrzymałam, więc nie mam czego zwracać) i że ich regulamin opiera się na prawie hiszpańskim. Nie chcą nawet podac mi konkretnej ustawy hiszpańskiej, na której opiera się ich regulamin a uważam, że taka informacja powinna być zawarta w regulaminie. Chciałabym z tego wybrnąć, ponieważ wg opini innych pokszywdzonych dostawali oni bilety nawet 6h przed wydarzeniem, na które ich czas dojazdu liczył nawet 1 dzień. Zastanawiam się czy mają prawo działać na terenie Polski wg prawa hiszpańskiego, a nie naszego? Czy jakaś ustawa określa, że zakupiony towar przez internet powinien być dostarczony kupującemu np. do 2 tygodni, albo czy ustawa określa konkretne informacje, które mają być zawarte w regulaminie

2 odpowiedzi

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Unia Europejska wprowadziła pewnego rodzaju jednolite normy a w sytuacji, w której w danym państwie są one bardziej korzystne wówczas należy stosować przepisy tego kraju. W Polsce co do zasady można odstąpić od umowy zawartej na odległość, więc klient w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zalecamy skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumentów, on powinien pomóc.

Pozdrawiam
0 głosów
przez użytkownika (140)
Witam, mam ten sam problem tylko ze my zamówiliśmy 4 bilety na mecz Polska Rumunia w czerwcu 2017. Jedziemy 3 osoby dorosłe i jedno dziecko. Do przejechania mamy 500 km. I teraz po przeczytaniu opinii mam wielkie obawy, czy na pewno dostaniemy bilety, jak tak to czy nas na nie wpuszcza, widziałam sporo komentarzy ze nie wpuszczony innych na bilety zakupione na tym portalu... jak nas wpuszcza to czy będziemy obok siebie. ... Jechać tyle km z dzieckiem i nie wiadomo czy wogole wejdziemy... Pisałam mail o zaniechanie ale czytałam wiele opinii ze nie jest to uwzględniane. Niektorym odpisywano ze jak nie chca biletów to mogą je u nich odsprzedać,  ale jak mam odsprzedać coś czego sama nie posiadam, nie wiem nawet co to są za bilety, jak to będzie jakieś oszustwo to jeszcze grzywnę dostane... Jak u Pani rozwinęła się sytuacja?

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...