Pobierz wzory pism dla sprzedawcy
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
370 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam serdecznie,

Pan zakupił u nas okulary do pływania.

Otrzymał je w czwartek. Jak twierdzi w piątek otworzył i zobaczył, że są one porysowane (nówka sztuka nawet nie rozpakowywana u nas) sprawę jednak dopiero zgłosił w poniedziałek.

Wcześniej od piątku (gdy twierdzi, że otworzył paczkę) nie zgłosił żadnego zastrzeżenia. Żadnego maila lub telefonu. Podejrzewamy, że po prostu przez weekend sam doprowadził je do takiego stanu.

Chciałbym odpowiedzieć Panu odpowiednim pismem tak, żeby wszystko było zgodnie z procedurą reklamacyjną.

Czy mogę otrzymać wskazówkę?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Niestety klient nie ma żadnego obowiązku zgłaszania zastrzeżeń tego samego dnia, w którym otrzymał produkt. W takiej sytuacji istnieje domniemanie, że produkt został dostarczony do klienta już jako wadliwy. Można poprosić klienta o zwrot, zapoznać się z okularami i jeśli stwierdzi Pan, że reklamacja nie podlega uwzględnieniu, bo klient używał okularów i sam dokonał uszkodzeń (niestety to Pan musi wykazać, że produkt uszkodził klient) to poinformować klienta o tym fakcie.

402 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.7k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Kliknij tutaj i kup wzory pism dla Sprzedawcy przygotowane przez prawników

...