Dzień dobry,
Mam pytanie odnośnie gwarancji na sprzęt. Nasza firma sprzedaje akcesoria kosmetyczne, do których ma dostęp również konkurencja. Dajemy gwarancję na sprzęt. Spotkała mnie jednak nieprzyjemna sytuacja w związku z klientem, który był handlowcem i odsprzedawał drożej sprzęt zakupiony u mnie.
Nasza współpraca dobiegła końca i zaczęły się reklamacje, jedna za drugą. Aż ciężko było mi uwierzyć w to, że sprzęt mógł być taki wadliwy. Dopiero po czasie zacząłem przypuszczać, że owy handlowiec zamawia dokładnie ten sam towar taniej, bez gwarancji u innego sprzedawcy, a gdy się zepsuje odsyła go do mnie.
Czy aby uniknąć takich sytuacji mogę każdy sprzęt zaplombować we własnym zakresie i opisać w karcie gwarancyjnej, że zerwanie plomby skutkuje utratą gwarancji?
Jest to jedyna metoda, abym mógł uniknąć takich historii...
Jak to prawnie wygląda? Wystarczy zapis w karcie gwarancyjnej?
Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam