Dzień dobry.
W dniu 16 lutego klient złożył zamówienie w moim sklepie internetowym i wybrał przesyłkę za pobraniem. Tego samego dnia towar został przez nas wysłany za pobraniem.
W dniu 17 lutego na stronie firmy kurierskiej widnieje innformacja, że klient zrezygnował z przesyłki i odmówił jej odebrania.
Przesyłkę jako zwrot skierowano z powrotem do nas jako do nadawcy i prawdopodobnie jutro (21.02) przesłka wróci do sklepu. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji od kupującego, że rezygnuje z zakupu czy że nie będzie odbierał paczki.
Firma kurierska obciąży mnie, jako nadawcę, za 2 przesyłki: do klienta oraz zwrotną.
Wszyskie czynności wykonaliśmy prawidłowo,łączenie z wszelkimi wyamaganymi informacjami, powiadomieniami itp. Kto mi zwróci pieniądze za przesyłki?? Jak mam odzyskać pieniądze i od kogo?
Będę wdzięczna za odpowiedź.
Dziękuję z góry