Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
1.6k wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam zakupiłam meble dla dziecka przez pewien sklep internetowy na łączną kwotę ponad 2000 zł. Kupiłam łóżko,. komode, regal.skrzynie na zabawki. Szafka nocna i biurko.Łóżko, komoda, regał, skrzynia na zabawki przyjechała kompletna. A co do biurka i szafki nocnej to do szafki nocnej przyjechały tylko drzwiczki bez korpusu i do biurka też tylko drzwiczki, ale z innego zestawu niż zamawiałam, a zamiast korpusów do biurka i szafki nocnej przyjechały 2 kartony korpusów do szafy ktorej w ogóle nie zamawiałam.Wysłałam maila ze zdjęciami przywiezionych mebli i zażyczyłam o dostarczenie brakujacych mebli i zabranie tych których nie zamawiałam. Reklamacja została od razu przyjeta i napisali że niezwłocznie powiadomia mnie gdy dostaną wiadomość od producenta o sposobie tej reklamacji. Minęły kilka dni i cisza, pisałam maila i cisza. Zadzwoniłam i Pani powiedziała że później zadzwonię do mnie i mi przekażę termin realizacji, a potem znowu cisza. Mail i znowu cisza, ani telefonu ani nic. Co mam w tej kwestii zrobić proszę o poradę.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Przepisy prawne nie określają terminu realizacji roszczenia reklamacyjnego konsumenta. Powinien on być wykonany w możliwie najszybszym terminie, nie narażając klienta na dodatkowe niedogodności.

Gdy nie zostanie to spełnione klient ma prawo domagać się obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Warto zaznaczyć, że kilkudniowe oczekiwanie nie odnosi się do znacznych niedogodności.

Taka niedogodnością jest np. dojazd klienta dużej odległości po reklamowany towar.

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...