Witam zakupiłam meble dla dziecka przez pewien sklep internetowy na łączną kwotę ponad 2000 zł. Kupiłam łóżko,. komode, regal.skrzynie na zabawki. Szafka nocna i biurko.Łóżko, komoda, regał, skrzynia na zabawki przyjechała kompletna. A co do biurka i szafki nocnej to do szafki nocnej przyjechały tylko drzwiczki bez korpusu i do biurka też tylko drzwiczki, ale z innego zestawu niż zamawiałam, a zamiast korpusów do biurka i szafki nocnej przyjechały 2 kartony korpusów do szafy ktorej w ogóle nie zamawiałam.Wysłałam maila ze zdjęciami przywiezionych mebli i zażyczyłam o dostarczenie brakujacych mebli i zabranie tych których nie zamawiałam. Reklamacja została od razu przyjeta i napisali że niezwłocznie powiadomia mnie gdy dostaną wiadomość od producenta o sposobie tej reklamacji. Minęły kilka dni i cisza, pisałam maila i cisza. Zadzwoniłam i Pani powiedziała że później zadzwonię do mnie i mi przekażę termin realizacji, a potem znowu cisza. Mail i znowu cisza, ani telefonu ani nic. Co mam w tej kwestii zrobić proszę o poradę.