Szanowny Panie,
opisana sytuacja jest niestety skomplikowana. Na wstępie pragnę wskazać, że wszelkie próby obciążenia konsumentki kosztami ponownej przesyłki mogą zostać przez nią zniweczone odstąpieniem od umowy na podstawie art. 27 w związku z art. 28 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku oprawach konsumenta.
W tej sytuacji, jeśli zależy Panu na utrzymaniu umowy zalecam wysłanie paczki na swój koszt, ewentualnie wskazanie konsumentce na dowody poczynionych prób ustalenia czy paczka była doręczana i awizowana i zaproponowanie podzielenie tych kosztów, np. 50/50. Podkreślam, że z przesłanego maila wynika, że konsumentka już zagroziła odstąpieniem od umowy w razie obarczenia jej kosztami ponownej wysyłki. Z uwagi na powyższe musi Pan podjąć decyzję co jest dla Pana bardziej opłacalne - wysłać towar ponownie na swój koszt, czy zaryzykować odstąpieniem od umowy ze strony klientki.
W razie pytań czy wątpliwości pozostaję do dyspozycji.