Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
235 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Firma kurierska uszkodziła w transporcie towar. Odbiorca przyjął towar bez zastrzeżeń, po czym po rozpakowaniu okazało się, ze przedmiot jest uszkodzony-pozaginany. Odbiorca wysłał protokół szkody, jednak nie wysłał zdjęć. Na mocy przepisów, odstąpił pisemnie od umowy domagając się zwrotu pieniędzy. Jakie obowiązują Nas-Nadawcę terminy? Chcemy się wstrzymać ze zwrotem gotówki do czasu otrzymania przedmiotu. Odbiorca chce, abyśmy odebrali uszkodzony przedmiot. W jakim terminie po otrzymaniu zwrotu powinniśmy oddać Kupującemu pieniądze?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Jeżeli klient jest konsumentem, to Państwo odpowiadają wobec niego za uszkodzenia w transporcie. Klient mógł zatem odstąpić od umowy na podstawie przepisów o rękojmi. Natomiast klient ma obowiązek samodzielnie odesłać produkt do Państwa, na Państwa koszt. Po odesłaniu produktu, mogą Państwo zdecydować czy należy uwzględnić reklamację i w razie uwzględnienia zwrócić pieniądze.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...