Dzień dobry
Zwracam uwagę, że skoro jest to już druga reklamacja na ten określony produkt, to (zakładając, że za pierwszym razem wymienili na nowy lub naprawili Państwo reklamowany towar) klientka nie musi zgadzać się ponownie na naprawę towaru, a może odstąpić od umowy (co w rezultacie oznacza zwrot gotówki) lub żądać obniżenia ceny produktu (czyli częściowy zwrot gotówki, zależny od tego, jak bardzo wada obniża wartość rzeczy sprzedanej).
W przypadku możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, należy pamiętać, że klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada rzeczy jest nieistotna. To czy w danej sytuacji mamy do czynienia z nieistotną wadą, to już kwestia podlegająca indywidualnej analizie, którą musicie Państwo sami ocenić (najlepiej przy pomocy rzeczoznawcy, jeżeli nie jest to w tym przypadku oczywiste). Wówczas klientce pozostanie oświadczenie obniżenia ceny produktu, na które muszą Państwo przystać, biorąc pod uwagę bezskuteczność tej pierwszej reklamacji.
Pozdrawiamy