Witam,
od niedawna (korzystając z możliwości prowadzenia działalności nieewidencjonowanej), prowadzę na Allegro sprzedaż produktów spersonalizowanych - plakatów oprawionych w ramę. Klient zakupił przedmiot, plakat został przygotowany według wytycznych klienta, zapakowany i wysłany do paczkomatu. Po otwarciu paczki klient zauważył pękniętą szybę w ramie i wystąpił do mnie z żądaniem zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar.
Zaproponowałem rekompensatę - zwrot 22% wartości towaru - na pokrycie kosztów związanych z uszkodzeniem przedmiotu w trakcie transportu. Niestety, klient odmówił. Poprosiłem zatem o zwrot uszkodzonego towaru, a po jego otrzymaniu wyślę klientowi plakat z wymienioną ramą. Niestety, klient po raz drugi odmawia, żądając zwrotu pieniędzy.
Jestem w stanie, bez mrugnięcia okiem, wysłać klientowi pełnowartościowy produkt jeszcze raz, ale czy jestem zmuszony oddać klientowi pieniądze za uszkodzony podczas transportu produkt spersonalizowany? Dodam tylko, że na aukcji umieszczona jest informacja o braku możliwości zwrotu towarów wykonanych indywidualnie na życzenie klienta.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu wyżej przedstawionej sytuacji.