Dzień dobry,
Tutaj najlepiej wyjaśnić z klientem, dlaczego dokonał zwrotu. Być może zwrot wiązał się z chęcią złożenia reklamacji. W takim przypadku klient powinien wyjaśnić dlaczego reklamuje produkt i jakie żądania kieruje.
Jeżeli natomiast klient wskaże wyraźnie, że odesłał produkt w ramach odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, to rzeczywiście takie prawo mu nie przysługuje, ze względu na upływ terminu, chyba że klient nie został odpowiednio poinformowany o tym prawie przy dokonywaniu zakupu. W takim przypadku klient powinien ponieść koszty przesyłki zwrotnej. Powinni Państwo przechowywać produkt tak, długo aż klient nie zgłosi się po jego odbiór lub nie uiści kosztów odesłania produktu. Jeżeli z powodu przechowywania produktu ponieśli Państwo koszty, mogą Państwo żądać ich zwrotu od klienta, ale jedynie w rzeczywiście poniesionej wysokości.
Pozdrawiamy