Dzień dobry,
Klient chce odstąpić od umowy zawartej droga mailową, jednak był 2-3 razy testować materac. W dniu dzisiejszym dostarczono mi 2 materace, jeden rozpakowany, użytkowany, drugi oryginalnie zapakowany (ten sam model, lecz 2 różne twardości). Wiem, że nie ma możliwosci zwrotu rozpieczętowanego materaca ze względów higienicznych, jak sie to ma na tą chwile prawnie? Co z materacem, który jest zapakowany? Wybór nastąpił w sklepie oraz testowanie, czy ma Klient prawo go zwrócić? Miał mozliwośc testowania na sklepie i nie kupował "kota w worku". Twierdzi, że twardość jest inna niż tego na sklepie. Uświadomiłam o możliwości reklamacji, lecz takiej informacji klient nie dopuszcza, żąda zwrotu pieniędzy za oba na konto (płatność była dokonana częściowo przelewem - zaliczka, reszta była płacona gotówką na sklepie.
Bardzo proszę o odpowiedź podpartą paragrafami. Dziękuję