Mam przypadek w ktorym nie wiem co mam zrobic.
Klient kupil 2 kurtki w rozmiarze M i L.
Obie kurtki zostaly zwrocone.
Po rozpakowaniu zwrotu okazalo sie ze oddal rozmiar M i XL (? a powinien byc rozmiar L).
Klient twierdzi ze z naszej strony zaszla pomylka i nie wyslalismy mu L tylko XL.
Problem jest w tym, ze po sprawdzeniu tych kurtek nie moglo dojsc do pomylki.
Przeprowadzilismy inwentaryzacje i sprawdzilismy wszytskie dokumenty magazynowe.
Co ciekawe, na fakturze zakupu jest 1 szt XL, tak jest na inwenturze i w magazynie fizycznie mam ta 1szt XL.
Zwracajac kurtke XL mam na magazynie 2 szt XL, co jest niemozliwe, natomiast brakuje mi L (ktora dostal)
Ewidentnie kurtka XL nie pochodzi z mojego sklepu.
Juz sie zdarzalo ze klienci probowali zwrocic towar ktory nie byl u mnie zakupiony (chodzi o podmiany rozmiarow).
Moje pytanie jest - czy moge tego zwrotu nie przyjac? Mam podstawy (dokumentacja) nie przyjac tego towaru i zadac zwrotu towaru wydanego.
Kurtke w rozmiarze XL odeslalismy klientowi, ktory tego zwrotu nie odebral.
Co mam zrobic z takim towarem? Utylizowac go?
Nie moge tego produktu wprowadzic na magazyn bo musialabym miec do niego dokument zakupu, poza tym nie pochodzi z mojego sklepu.