Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
278 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika

Proszę o pomoc, bo już zgłupiałam.

Wysłałam ostatnio paczkę do klientki (prowadze sklep internetowy). Przed wysylką zadzwoniłam do klientki i spytałam o poprawny kod pocztowy, poniewaz źle coś wpisała. Po zakonczeniu rozmowy spakowałam paczkę i wysłałam ją. 3 dni poźniej kurier przywozi mi paczkę - odmowa przyjecia. Dzwonie do niej - może zaszła jakaś pomyłka. Odebrała, spytała o co chodzi po czym sie rozłączyła w trakcie rozmowy. Kolejny telefon - odrzuciła mnie. Napisałam jej @, ze ma prawo do odstąpia od zamówienia , ale musi pokryć koszta przesyłki. Dałam 5 dni na wpłatę - nie zrobiła tego. Wczoraj napisałam kolejnego, to mi odpisała tak " Chciałam poinformować ze zrezygnowałam z przesyłki podczas rozmowy telefonicznej z Panią co zapewne ma Pani na bilingu przed wysyłka. Ponoszę odpowiedzialność za to co zamawiam a nie za to co zostało przeze mnie anulowane przed wysyłka. "

No robi ze mnie wariatkę. Kod pocztowy podała, a teraz sie wszystkiego wypiera. Co ja mogę teraz zrobic? Zamówienie mam w  systemie.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

W takiej sytuacji może Pani domagać się kosztów przesyłki zwrotnej od klientki, natomiast problemem może być kwestia dowodowa co do odstąpienia od umowy, na które wskazuje klientka. W razie ewentualnego sporu sąd będzie ustalał tę kwestię na podstawie zeznań stron i tutaj nie da się przewidzieć wyników takiego postępowania.

Natomiast, co do zasady, jeżeli klientka nie odstąpiła, pomimo tego co wskazuje. od umowy przed wysyłką towaru, powinna ponieść koszty przesyłki zwrotnej.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...