Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
231 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika (200)
Niestety nasz pracownik przez pomyłkę zaznaczył, że reklamacja jest zasadna i towar zostanie wymieniony. Faktycznie wyglądało to inaczej i w oficjalnym piśmie które zostało dołączone do klienta wraz z reklamowanym produktem była informacja o odrzuceniu reklamacji oraz wyjaśnienie z jakiego powodu decyzja jest negatywna.  Reklamowany produkt wraz z pismem został dostarczony przed upływem 14 dni. Czy reklamacja powinna jednak zostać uznana czy może można powołać się na błąd systemu informatycznego i wziąć pod uwagę oficjalne pismo?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

W takim przypadku należy uznać, że uznali Państwo reklamację i trzymać się zaproponowanego rozwiązania tj. wymiany towaru na nowy.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...