Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
519 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam,

proszę o poradę, zamówiliśmy 72 kubki z indywidualnym personalizowanym nadrukiem, produkcja trwała długo a kiedy dotarły okazało się że napis na kubkach jest nieczytelny, tło pod logo zostało najprawdopodobniej przefarbione kolor wyszedł bardzo ciemny i wygląda jak by zalał nasz slogan przez co jest praktycznie nie widoczny. Tak wygląda cała partia, właściciel firmy najpierw twierdził że nie wie czy to jego kubki a później zasłania się ustawą. Czytałem coś o rękojmi ale nie wiem dokładnie co możemy. Chcieliśmy rekompensaty i ponownego wykonania zamówienia z rabatem ale producent idzie w zaparte. Co możemy zrobić?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Mogą Państwo żądać dostarczenia niewadliwych kubków na podstawie przepisów o rękojmi, a jeżeli rękojmia została wyłączona w umowie lub np. w ogólnych warunkach współpracy, na podstawie ogólnych przepisów o wykonywaniu umów. W tym drugim przypadku mogą Państwo wyznaczyć termin i po bezskutecznym upływie tego terminu odstąpić od umowy. W takim przypadku kontrahent będzie zobowiązany do zwrotu ceny towarów, a także będą Państwo mogli żądać dodatkowego odszkodowania jeżeli ponieśli Państwo jakieś szkody w związku z nieprawidłową realizacją zamówienia.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...