Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
201 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Dzień Dobry,

Nasza klientka zwróciła towar personalizowany, ponieważ czas realziacji sie wydłużył.

Klientka była informowana na bierząco, kiedy opóżniona paczka do niej trafi.

Prosze o informacje jak nalezy postąpić w takiej sytuacji.

Mamy wykonać zwrot czy niekoniecznie.

Poinformowaliśmy ją, że nie możemy wykonac zwrotu ze względu na "Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klientowi nie przysługuje zwrot kosztu towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta, służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dot. to m.in. kartek personalizowanych oraz wszelkich indywidualnych zamówień)."

Klientka żąda zwrotu za całe zamówienie.

Pozdrawiam,

Paulina

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Jeżeli produkt spełnia kryteria produktu objętego cytowanym przepisem, to rzeczywiście klientka nie może odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pozostaje jej teoretycznie możliwość odstąpienia od umowy, jeżeli wcześniej wezwie Państwa do wykonania umowy i wyznaczy określony termin z zastrzeżeniem, że po bezskutecznym upływie tego terminu będzie uprawiona do odstąpienia od umowy. Natomiast wymaga to wcześniejszego wezwania i wyznaczenia terminu. W przeciwnym przypadku odstąpienie od umowy nie przysługuje.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...