Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
305 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika

Klient w sierpniu zakupił produkt i teraz po upływie ponad 4 miesięcy zgłasza reklamację, twierdząc że produkt jest niekompletny i nie ma wszystkich elementów. Co mamy zrobić w takiej sytuacji?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)

Konsument nadal ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Muszą więc Państwo nadal rozpatrzyć jego reklamację. Jeśli sądzą Państwo, że klient mógł otrzymać niekompletny produkt, to należy uznać jego reklamację. Jeżeli klient żądałby zwrotu pieniędzy za produkt, to mogą Państwo wymienić produkt lub usunąć jego wadę (w tym przypadku poprzez dosłanie brakujących części) zgodnie z art. 560 par. 1. Kodeksu cywilnego. 

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...