Dzień dobry!
Klientka kupiła wazon i zapłaciła za przesyłkę.
Podała niestety nieprawidłowy adres i przez to nie odebrała przesyłki, a przesyłka wylądowała w oddziale firmy kurierskiej w jej mieście, skąd może odebrać (dostała informację mailem). Ale wyjechała i tego nie zrobi.
Przesyłka najprawdopodobniej wróci do mnie, co będzie mnie znowu kosztować.
Klientka chce aby wysłać przesyłkę do niej jeszcze raz na prawidłowy adres. Bez nowego zamówienia musiałabym ręcznie nadać przesyłkę. Czyli mamy kolejny koszt dostawy.
Ze wstępnej rozmowy wyczuwam, iż Klientka nie poczuwa się do odpowiedzialności za sytuację i nie chce pokrywać kosztów ponownej wysyłki itp.
Może zrezygnować z zamówienia (ma prawo). Wtedy rozumiem, iż powinnam jej oddać pieniądze za wazon jak i za wysyłkę?