Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
326 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam,

Klient żąda wymiany towaru, którego już nie posiadamy i nie będziemy posiadać. Propozycję zwrotu pieniędzy odrzucił, upiera się na wymianę towaru. Co mamy w tym przypadku zrobić?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

w takim przypadku mogą Państwo zaproponować naprawę towaru zamiast wymiany uzasadniając to tym, że wymiana byłaby dla Państwa nadmiernie kosztowna w stosunku do naprawy. Z kolei klient może albo zgodzić się na naprawę albo zamiast tego żądać obniżenia ceny (ponieważ już odrzucił zwrot całości kwoty). Obniżenie ceny powinno uwzględniać zmniejszoną wartość rynkową produktu z wadą.

W razie dalszych pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@prokonsumencki.pl.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...