Witam,
Klienci zazwyczaj zwracają najtańszym dla siebie sposobem dostawy, czyli list/paczka Poczty Polskiej.
Nie jestem w stanie zweryfikować co odbieram jeśli klient nie opłaci opcji sprawdzenia w placówce Poczty zawartości przesyłki (płatna ok. 5 PLN za co klientowi zwrócę pieniądze wraz ze zwrotem opłaty za towar).
Jeżeli opiszę w procedurze zwrotów jaka opcja nadania jest obowiązkowa (wspomniana inspekcja zawartości) i w potwierdzeniu otrzymania odstąpienia od umowy wysyłanym do klienta zawrę procedurę zwrotu, to czy wolno mi odmówić przyjęcia przesyłki, która nie ma wykupionej opcji inspekcji zawartości (czy nie będę musial klientowi zapłacić za koszty odrzuconej przesyłki)?
Piszę o tym, gdyż zdarzyło mi się otrzymać w zwrocie potłuczony kubek. Nie było otwierania przesyłki przy świadku (kurier/pracownik poczty), więc zwróciłem klientowi pieniądze, gdyż było to tylko moje słowo, przeciwko jego słowu.
Pozdrawiam.