Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
Logowanie
Zapamiętaj
Rejestracja
Pytania
Gorące
Tagi
Kategorie
Zadaj pytanie
Rejestracja
Zadaj pytanie
brak zwroty pieniędzy ze sklepu internetowego
+1
głos
231
wizyt
pytanie zadane
26 września 2016
w
Zwrot towaru
przez użytkownika
niezalogowany
Witam,
24 sierpnia dowiedziałam sie że została dokonana dyspozycja wpłaty na moje konto do dnia dzisuiejszego brak wpłaty a pani ze sklepu internetowego mnie zbywa co mam robić proszę o poradę
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby odpowiedzieć na to pytanie.
1
odpowiedź
0
głosów
odpowiedź
26 września 2016
przez użytkownika
Prawnik
Ekspert Prokonsumencki.pl
(
26.7k
)
Szanowna Pani,
w opisanej sytuacji proszę najpierw wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zapłaty do kontrahenta, w którym wskaże Pani termin do wykonania świadczenia. W razie niepowodzenie, radzę zwrócić się do właściwego Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumentów – więcej informacji znajdzie Pani pod adresem:
https://uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php
.
Pozdrawiamy!
Zespół Prokonsumencki.pl
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
396
pytań
402
odpowiedzi
68
komentarzy
1.4k
sprzedawców
Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.
Kategorie
Kategorie
Klauzule niedozwolone
(7)
Ustawa konsumencka
(23)
Regulamin sklepu
(20)
Reklamacja towaru
(97)
Zwrot towaru
(173)
Dane osobowe
(15)
Promocje, konkursy
(2)
Dropshipping
(3)
Sprzedaż na Allegro
(9)
Inne
(47)
Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
...