Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
+1 głos
180 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam ,

Zakupiłam rowerek dla dziecka który przeznaczony był dla dzieci 2+ rowerek otrzymałam i zmontowałam, okazało się ze jest za duzy (na stronie angielskiej ,bo tam są produkowane rowerki pisze ze jest dla 3 latków) Napisałam do sklepu że chce go zwrócic oczywiście sprzedawca nie był zadowolony ale w koncu się zgodził… Rozkręciłam rowerek ,zapakowałam w 2 kartony i wysłałam kurierem ,na nastepny dzien zadzwonił sprzedawca i oznajmił ze wszystko jest ok ale brakuje nakretki do przykrecenia koła, a ja jestem pewna ze wszystko było zapakowane…chcielismy kupic brakujaca czesc ale nie mozemy nigdzie jej znalezc a sprzedawca nie chce zwrocic nam pieniedzy…co mamy zrobic?

1 odpowiedź

+1 głos
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Proszę dopytać sprzedawcę, czy spisał protokół z kurierem – jeżeli nie to, nie ma prawa od Pani żądać brakującej nakrętki. Jeżeli jednak spisał i na protokole zaznaczony jest brak nakrętki to wtedy proszę domagać się zwrotu kwoty pomniejszonej o wartość nakrętki.

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...