Pobierz wzory pism dla sprzedawcy
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
371 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
1. Czy klient może żądać realizacji reklamacji u nas a nie u producenta (technicznie my możliwości napraw nie mamy)?
2. Czy producent (lub my) może obciążyć klienta kosztami w przypadku wykazania, że uszkodzenia powstały z winy klienta?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
1. Klient korzysta z rękojmi i jak najbardziej ma prawo żądać rozpatrzenia reklamacji przez Państwa. To Państwo jako Sprzedawca są tutaj stroną zawartej umowy. Mają Państwo obowiązek w terminie 14 dni poinformować klienta o decyzja (w 14 dni klient powinien już znać wynik reklamacji)

2. Koszty reklamowanego produktu (ekspertyza, transport) co do zasady pokrywa sprzedawca, nie kupujący.

402 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.7k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Kliknij tutaj i kup wzory pism dla Sprzedawcy przygotowane przez prawników

...