Witam,
Proszę o pomoc prawną ws. reklamacji. Mamy sporną sprawę z klientką, która zakupiła u nas towar (torba handlowa 1szt - cena 21 zł brutto) 12,12.2015r na paragon (konsument).
21.03. 2016r zgłosiła nam reklamację na zepsuty suwak (treść poniżej).
------
Witam,Kupilam u Pantswa w grudniu torbe handlowa. Uzywalam ja zaledwie pare razy od tego czasu.
Zamek w torbie sie zepsul tzn. po przesunieiu suwakiem, zabki zamka nie trzymaja i torba sie otwiera.
Zgodnie z prawem do rekojmi, chcialabym wiec reklamowac te torbe- prosic o zwrot pieniedzy lub tez wymiane torby na nowa pozbawiona wad.
-----------
Reklamacja z naszej strony nie została uznana, jako że klienta używała tej torby jak sama przyznała, zamek działał w momencie zakupu i po nim. Być może uszkodziła go poprzez np. nieprawidłowe używanie. Obecnie otrzymaliśmy pismo od sieci Europejckich Centrów Konsumenckich
Proszę o poradę, czy klientka ma prawo ubiegać się o wymianę bądź zwrot w takim przypadku?