Dzień dobry
W takim przypadku zalecamy w pierwszej kolejności napisać drogą mailową do kupującego z prośbą o usunięcie lub zmianę opinii. Następnym krokiem może być skorzystanie z procedury rozwiązywania sporów na Allegro.
Proszę jednak zwrócić uwagę, że kupujący może pozostawić ocenę negatywną nawet przy założeniu, że nie miał prawa oceniać zgodności z opisem oraz kosztów wysyłki. Ponadto, kupujący może argumentować, że miał prawo oceniać tę transakcję: przedmiot umowy jest dostarczenie produktu, z czego Państwo się nie wywiązali. Koszty wysyłki można ocenić na podstawie tego, co klient zapłacił. Dodatkowo proszę zwrócić uwagę, że w przypadku konsumenta przepisy nie pozwalają Państwu odstąpić od umowy wyłącznie z tego powodu, że nie mają Państwo produktu na stanie magazynowym. W takim przypadku mają Państwo obowiązek zakupić produkt w innym sklepie, nawet za wyższą cenę i wysłać klientowi.
Pozdrawiamy