Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
233 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Klient zakupił suchą karmę dla psa w sklepie internetowym. Producentem jest firma w UE. Zgłosił reklamację dotyczącą wyglądu ( koloru ) tej karmy . Jakie obowiązki i odpowiedzialność w tej sytuacji ma sklep internetowy?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Sklep, jako sprzedawca, odpowiada z tytułu rękojmi za wady produktu, w szczególności natomiast może to dotyczyć niezgodności towaru otrzymanego przez klienta z opisem, który klient otrzymał przed złożeniem zamówienia, albo nieposiadanie przez towar właściwości i cech, jakie powinien posiadać towar tego rodzaju. Jeżeli karma wysłana klientowi nie jest zgodna z opisem lub cechami, jakie miała posiadać zgodnie z zamówieniem, to oczywiście sklep powinien przyjąć reklamację i zmierzać w pierwszej kolejności do wymiany towaru na odpowiadający żądaniom klienta.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...