Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
754 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
otwarte ponownie przez użytkownika
Dzień dobry , jestem sprzedawcą na Allegro , sprzedaję elektronikę konkretnie . Ostatnio , klient odstąpił od umowy i odesłał produkt uszkodzony .porysowana tarcza szklana zegarka . Co w takim przypadku mam zrobić , gdyż w obecnym stanie produkt nie jest już w 100 % pełnowartościowy oraz jak mam wyliczyć swoje straty . Nadmienię iż zrobiłam zdjęcia przysłanego produktu aby mieć dowód , pragnę wspomnieć iż klient to straszny  pieniacz , wszelkie próby nawiązanie z nim dialogu są bezskuteczne , grozi mi . Pozdrawiam

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

Jeżeli konsument korzysta z towaru w stopniu wykraczającym poza sprawdzenie jego cech i funkcjonalności (na co wskazują rysy), ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu. Należy go wówczas wezwać do zapłaty różnicy w wartości produktu i w razie braku zapłaty potrącić tę kwotę ze zwracaną mu kwotą. Przy wyliczaniu wartości należy przyjąć stawki rynkowe (w jakiej cenie produkt może zostać sprzedany w wersji nowej oraz uszkodzonej).

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...