Dzień dobry,
Udzielenie ostatecznej odpowiedzi na Państwa pytania wymagałoby bardziej szczegółowego przeanalizowania odpowiednich dokumentów i ewentualnych innych dowodów w sprawie, natomiast na podstawie Państwa opisu można wstępnie wskazać, że jeżeli chodzi o:
1. koszty przesyłki od brokera do Państwa - tutaj wygląda na to, że te koszty zostały spowodowane przez kuriera, zatem zwrotu kosztów należałoby się domagać od firmy kurierskiej;
2. koszty ręcznego - tutaj wstępnie można wskazać, że jeżeli mają Państwo jakieś potwierdzenie ustaleń z klientem i tego że miał on wypełnić list przewozowy, mogą Państwo żądać zwrotu tej kwoty od klienta;
3. uszkodzenie towaru - tutaj umowa przewozu została zawarta pomiędzy Państwem a odpowiednim przewoźnikiem, zatem ewentualnego odszkodowania należy żądać od przewoźnika; chyba że mogą Państwo wykazać, że uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego zapakowania towaru przez klienta - wówczas rzeczywiście można żądać odszkodowania od klienta.
Pozdrawiamy