Wzory pism prawnych:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zapytać naszych prawników o rzeczy związane z Twoim sklepem :)
0 głosów
209 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam,

Został zamówiony towar z montażem, zamontowany towar jest bez wad, jednak okazalo sie że inny niż zamówiony, błąd zauważony po montażu, po analizie faktur pro forma, zaliczkowej i koncowej, widać że ktoś w fakturze koncowej zmienił kod produktu, sklep nie chce rozpatrzyć reklamacji, gdyż uznaje że taki towar byl w zamówieniu, a poza tym trzeba to bylo zgłosić przed montażem, pomyłkę zglosilam niezwłocznie w dniu montażu po po powrocie do domu gdy zobaczyłam zamontowany produkt, czy mogę domagać się rekompensaty?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (26.7k)
Dzień dobry,

W takim przypadku mogą Państwo domagać się prawidłowego wykonania umowy, a więc dostarczenia prawidłowego towaru - na podstawie zamówienia oraz faktury zaliczkowej, a także pokrycia kosztów demontażu i ponownego montażu. Alternatywnie, mogą Państwo domagać się rekompensaty jeżeli ostatecznie dostarczony towar ma mniejszą wartość/jest gorszej jakości.

Pozdrawiamy

396 pytań

402 odpowiedzi

68 komentarzy

1.4k sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.


Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...